tag:blogger.com,1999:blog-1752494802392841412.post391498303200059343..comments2024-03-08T10:05:13.653+01:00Comments on EL BLOG DE LA HISTÒRIA I EL PATRIMONI DE RUBÍ - GCMR-CER: Montañés i Pearson, pares del tren de RubíJordihttp://www.blogger.com/profile/05260223035539416246noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-1752494802392841412.post-18820172835237012602021-03-12T13:52:38.417+01:002021-03-12T13:52:38.417+01:00El tren de Sarrià, quan es va transformar en tramv...El tren de Sarrià, quan es va transformar en tramvia elèctric en 1905 ja va adoptar l'ample de 1435 mm, per la qual cosa res de res d'arribar més enllà de Sarrià. Una cosa és la creació dels FCC amb els seus plans d'expansió posterior i l'altre el tren del FSB. JosepM.Soléhttps://www.blogger.com/profile/12026977471952378486noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1752494802392841412.post-18541005447886475312018-06-27T17:30:57.696+02:002018-06-27T17:30:57.696+02:00El que tinc entès és que el tren es va projectar f...El que tinc entès és que el tren es va projectar fins anar a París i això va ser un motiu que la via es fes d'ample europeu, però no va poguer ser perquè com tantes altres coses al govern de Madrid no ho va permetre.Salvador Casanovas Chirivellahttps://www.blogger.com/profile/10044697934099240839noreply@blogger.com